Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El conductor del turisme contra el que ha xocat ha donat positiu en el test d'alcoholèmia
169
Un motorista de 50 anys ha resultat ferit de gravetat després d’un accident contra un cotxe en la carretera vella de Sineu, en el desviament cap a Algaida, a l’altura de la localitat de Santa Eugènia, segons ha informat el SAMU 061.
L’accident entre la motocicleta i el cotxe s’ha produït aquest diumenge entorn de les 10.15h, i com a resultat el conductor de la motocicleta ha sofert un politraumatisme greu.
Fins al lloc de la col·lisió s’ha desplaçat una ambulància de suport vital avançat del 061 per a atendre el motorista. Els sanitaris han estabilitzat a l’home ferit i, després d’activar el codi per politraumatisme greu, el pacient ha estat traslladat a l’Hospital Universitari Són Espases en estat crític.
Agents de la unitat de Trànsit de la Guàrdia Civil s’han desplaçat fins a aquest punt de la carretera vella de Sineu per a investigar com s’ha produït l’accident.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències