Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Ja són 6 les víctimes mortals registrades al 2019 a les carreteres de Formentera
Un motorista de 59 anys va perdre la vida anit passada en col·lidir contra un vehicle a la carretera de la Savina. Els fets es produïren al voltant de les 9 de la nit.
El personal del servei d’emergències no va poder fer res per salvar la vida al motorista, mentre el conductor del vehicle va resultar il·lès. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació de les causes de l’accident.
Amb aquesta ja són 6 les víctimes mortals que aquest 2019 s’han enregistrat a les carreters de Formentera.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva