X

Un motorista està greu després de xocar amb un cotxe a la carretera de sa Pobla a Muro

El ferit ha quedat inconscient i ha estat traslladat a l'Hospital de Son Espases amb un politraumatisme greu

22/06/2022

Un motorista està greu després de xocar amb un cotxe a la carretera de sa Pobla a Muro

Imatge d'arxiu.

81

Un home ha resultat ferit greu després de xocar amb un cotxe a la carretera de sa Pobla a Muro. Segons ha informat SAMU 061, l’accident ha tingut lloc aquest dimarts a les 22.50 hores i el conductor de la moto ha quedat inconscient.

Fins al lloc dels fets, s’ha traslladat una ambulància de suport vital bàsic i una medicalitzada, que han estabilitzat el ferit per després traslladar-lo a l’Hospital de Son Espases, amb politraumatisme greu.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor