Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El jove, de 29 anys, va morir en intentar avançar un cotxe
Un motorista, de 29 anys, ha mort a a la zona de Platges de Muro. El jove circulava per l’Avinguda de l’Albufera en direcció a Can Picafort quan va tractar d’esquivar un cotxe que s’incorporava a la circulació des d’un estacionament. Va envair el carril contrari i va impactar contra un vehicle que circulava en direcció contrària. El cop va ser mortal.
En arribar els serveis d’emergència ja no varen poder fer res per salvar-li la vida. La víctima de 29 anys era cuiner a un establiment hoteler de la zona. La conductora del vehicle que va intentar avançar també treballa en un comerç de l’Avinguda de l’Albufera.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció