El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Aparentment, l'accident va tenir lloc sense la implicació d'altres vehicles
154
Un motorista està ferit greu després d’un accident, sense altres implicats, a Santa Eulària, a Eivissa. És un ciutadà estranger de 44 anys.
Segons ha informat l’Ajuntament de Santa Eulària, l’accident va ser a la rotonda entre els carrers César Puget Riquer i Salvador Camacho. A les 23.17 hores se’n va rebre l’avís. Aparentment, l’accident va tenir lloc sense la implicació d’altres vehicles quan, el motorista —per motius que es desconeixen— va seguir recte amb el seu ciclomotor a la rotonda quan circulava en direcció al centre de Santa Eulària.
Quan els agents hi arribaren, el motorista estava tombat en posició lateral de seguretat, sense casc, inconscient i amb una ferida sagnant al cap. Al mateix temps, va arribar-hi una primera ambulància de Suport Vital Avançat que es va fer càrrec de l’atenció mèdica de l’home, amb la col·laboració dels agents. El ferit va ser traslladat a l’hospital, on es recupera de politraumatismes greus.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle