Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
La intervenció s'ha fet amb l'acord del propietari de l'edifici, actualment abandonat, com a preludi d'una exposició de l'artista urbà Francisco de Pájaro
Un cavall negre i les paraules en vermell “Art is trash” cobreixen des de dimarts l’edifici de l’antic restaurant Rocamar del port de Maó. La idea d’aquest mural sorgí de Benito Escat, el comissari de l’exposició, el qual Francisco de Pájaro, el seu nom artístic és “Art is Trash”, inaugurarà a Maó aquest estiu. L’obra té el vistiplau de l’actual propietari de l’edifici i també de l’Ajuntament.
És la primera vegada que l’artista urbà fa una intervenció tan gran. Els seus cavalls són molt habituals a barris marginals de Barcelona, però de dimensions molt més reduïdes.
Fa art a partir de les deixalles. Aquest és el mural que ha creat a la façana de l’edifici al centre de la ciutat on mostrarà a mitjans de mes les seves creacions amb materials que recull del carrer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural