El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El succés ha tengut lloc a l'avinguda de Sant Agustí, a Sant Josep
/EUROPA PRESS
140Un nin de 8 anys roman ingressat en la Unitat de Pediatria de la Policlínica de Nostra Senyora del Roser d’Eivissa després de ser atropellat aquest dijous.
Segons ha informat el centre, el petit va ser atropellat el dijous per un vehicle a l’avinguda de Sant Agustí, a Sant Josep, i fins al lloc de l’accident s’hi van acostar una ambulància de l’IBSalut i la Policia Local.
El nin va ingressar a les 21.30 hores a la Policlínica, on roman amb fractures al peu esquerre, ferida oberta i traumatisme superficial en el cap.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca