Comença el curs als centres d’educació per a persones adultes
La novetat d’enguany és que es pot cursar també a Ciutadella i a Eivissa
La víctima ha estat rescatada pel socorrista a la piscina d'un hotel després d'una immersió d'entre dos i tres minuts
200
Un infant de 17 mesos ha estat ferit crític avui, dimarts, en sofrir un episodi d’ofegament en una piscina d’un hotel d’Alcúdia, al nord-est de Mallorca. Els fets han tengut lloc avui devers les 18.55h, segons ha informat el Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU 061).
La víctima ha estat rescatada pel socorrista a la piscina d’un hotel després d’una immersió d’entre dos i tres minuts i, immediatament, el servei d’emergències ha donat les instruccions de reanimació cardiopulmonar bàsica en el lloc de l’incident.
S’han desplaçat fins al lloc una ambulància de suport vital avançat i una de suport vital bàsic, així com cossos de seguretat que es trobaven a la zona. Els sanitaris han aconseguit reanimar el pacient i s’ha decidit traslladar-lo a l’Hospital Universitari Son Espases, a Palma, després d’activar l’avís verd.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La novetat d’enguany és que es pot cursar també a Ciutadella i a Eivissa
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Va ser un dels fundadors del Partit Socialista a les Illes Balears