Un foc crema 150 m² de pinar a la zona de es Canar, a Santa Eulària
Imatge del foc que ha cremat 150m2 de pinar a es Canar, Santa Eulària. Foto Bombers d'Eivissa
53Un incendi forestal ha cremat 150 m² de pinar en una zona d’infrahabitatges a es Canar, al municipi de Santa Eulària des Riu, a Eivissa, aquest dijous. El foc s’ha declarat quan faltaven cinc minuts per les set del matí en una zona boscosa on segons els Bombers d’Eivissa hi hauria un assentament d’infrahabitatges.
Efectius dels Bombers d’Eivissa, agents de Medi Ambient i efectius de l’Ibanat han fet feina per sufocar les flames. A les 7.45 hores d’aquest dijous amb un balanç de 0,015 hectàrees de pinar afectades.
Incendi forestal #IFEsCanar
Controlat 06:55
Gravetatpotencial 0
Afectades aprox. 0,015 ha de pinar#StaEulàriaDesRiu #Eivissa@bombersdeivissa@Emergencies_112 pic.twitter.com/awi8F9CCpi— Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural (@AgriculturaGOIB) July 4, 2024
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva