Un foc crema 150 m² de pinar a la zona de es Canar, a Santa Eulària
Imatge del foc que ha cremat 150m2 de pinar a es Canar, Santa Eulària. Foto Bombers d'Eivissa
81Un incendi forestal ha cremat 150 m² de pinar en una zona d’infrahabitatges a es Canar, al municipi de Santa Eulària des Riu, a Eivissa, aquest dijous. El foc s’ha declarat quan faltaven cinc minuts per les set del matí en una zona boscosa on segons els Bombers d’Eivissa hi hauria un assentament d’infrahabitatges.
Efectius dels Bombers d’Eivissa, agents de Medi Ambient i efectius de l’Ibanat han fet feina per sufocar les flames. A les 7.45 hores d’aquest dijous amb un balanç de 0,015 hectàrees de pinar afectades.
Incendi forestal #IFEsCanar
Controlat 06:55
Gravetatpotencial 0
Afectades aprox. 0,015 ha de pinar#StaEulàriaDesRiu #Eivissa@bombersdeivissa@Emergencies_112 pic.twitter.com/awi8F9CCpi— Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural (@AgriculturaGOIB) July 4, 2024
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç