Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'obra ha sacsejat Washington i ha enfadat el president dels Estats Units
Un nou llibre retrata un perillós Donald Trump que porta la Casa Blanca a la deriva. L’obra, escrita pel periodista Bob Woodward, ha sacsejat Washington i ha enfadat el president dels Estats Units.
El llibre, titulat “Por: Trump a la Casa Blanca”, parla sobre els assessors frustrats que contenen els impulsos del mandatari iracund. El president ha qualificat l’obra de “repugnant” i ha acusat l’autor de problemes de credibilitat.
Woodward, un veterà periodista i investigador del cas Watergate, ha explicat que ha basat el seu llibre en entrevistes amb testimonis anònims de la Casa Blanca.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors