Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Menorca disposarà en temporada alta de 3 trajectes diaris amb Barcelona i 7 amb Mallorca
Ciutadella i Barcelona estaran més connectats que mai aquest estiu. A partir del 4 de juliol i fins a l’11 de setembre, un vaixell ràpid de Baleària enllaçarà cada dia els dos ports en només 3 hores i mitja. El trajecte de sortida des de Ciutadella serà a les 11 del matí i la tornada des de la Ciutat Comtal, a les 5 del capvespre. I tot a un preu de sols 20 euros, amb el descompte de resident.
Des de fa 18 anys, quan la fallida companyia angloasiàtica The Honk Kong Parkview va posar en marxa el primer ràpid entre Ciutadella i Barcelona, el Turbocat, no es disposava d’una connexió tan directa.
Aquest nou enllaç s’afegeix al ferri que ja opera tot l’any entre Ciutadella i Barcelona en 9 hores, i al que té en marxa Trasmediterránea a través del port de Maó.
En total, aquesta temporada alta hi haurà tres connexions marítimes diàries entre Menorca i Barcelona i fins a 7 entre Menorca i Mallorca.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar