La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Inspeccionarà estructures portuàries, camps de fondeig i fons marins, però també ajudarà a vigilar que es respecti la posidònia
El Govern acaba d’incorporar un robot submarí operat en remot per a inspeccionar fons marins, estructures portuàries i camps de fondeig. Un nou dispositiu, que s’afegeix al dron presentat la setmana passada, i que també servirà per evitar els fondejos sobre posidònia.

La badia de Fornells és una de les zones més sensible de Menorca i de les Balears pel que fa als fondejos sobre posidònia. L’any passat a l’illa se’n van detectar 430, gràcies a la feina de tres embarcacions del Govern i una del Parc Natural de s’Albufera des Grau. Enguany s’hi ha afegit una cinquena del Consell de Menorca. Un dispositiu que, a partir d’ara també comptarà amb el suport del nou robot submarí de la Conselleria de la Mar i del Cicle de l’Aigua, així com del dron presentat la setmana passada. De tota manera, la funció principal d’aquest aparell serà la inspecció d’estructures i infraestructures portuàries com pantalans, dics i emissaris submarins.

El Servei de Vigilància de la Posidònia va revisar més 99.000 fondejos l’any passat a totes les Balears. D’aquests, gairebé un 7% (6.764) de les embarcacions van haver de ser reubicades perquè estaven fondejades amb àncora o cadena sobre posidònia.

Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia