El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La Federació Hotelera lamenta la mala imatge que produeix veure les platges tancades
Ha plogut tan sols uns minuts. Han estat ruixats molt localitzats que han deixat com a molt 10 litres per metre quadrat a Palma. Aigua suficient, però, per provocar un nou vessament d’aigües residuals a les platges de Can Pere Antoni i Ciutat Jardí. Per sisena vegada ja en el darrer mes s’ha hissat la bandera vermella i s’hi ha tornat a prohibir el bany.
El batle de Palma ha remès una carta oberta als ciutadans en què reconeix un dèficit d’infraestructures i que s’està treballant per revertir-lo. Explica que ara se segueix un protocol rigorós de bandera vermella per precaució a cada vessament, i acusa el PP d’ocultar aquests episodis en la passada legislatura.
El Partit Popular, però, critica la mala gestió del Govern pel que fa als vessaments. Els acusa de no haver fet res en els darrers tres anys i recorda que els mesuraments realitzats pels tècnics durant la passada legislatura indicaven que la qualitat de l’aigua era bona.
La Federació Hotelera lamenta la mala imatge que produeix veure les platges tancades i la repercussió que això té sobre el turisme en aquestes zones en plena temporada alta. Reclama al Govern una major inversió en el manteniment de les depuradores i que l’administració requereixi al titular dels vessaments les millores necessàries per minimitzar l’impacte. Les platges romandran tancades fins que no es tinguin els resultats de les analítiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits