Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
A més de pegar-li un cop de puny, l'han tancat a l'habitació de comptadors
A més de pegar-li un cop de puny, l’han tancat a l’habitació de comptadors. El treballador ha aconseguit fugir i ha avisat la Policia, però en arribar els agents, els ocupes havien partit. El treballador ha denunciat els fets.
Ha passat a una comunitat del barri de Son Oliva. Eren devers les 9 del dematí, quan els veïnats de l’immoble han sentit crits d’auxili procedents de l’entrada, i han avisat la Policia.
El treballador ha aconseguit sortir-ne, però en arribar els agents de Policia, els agressors ja havien fugit. La companyia Endesa ha confirmat a IB3 Notícies que el treballador es troba bé, i que ha denunciat els fets.
Segons conten els veïnats, que no volen donar la cara per por a represàlies, els ocupes s’instal·laren en aquest pis propietat d’un banc durant Setmana Santa. Des de llavors, han patit diversos episodis d’amenaces i coaccions.
A més, segons el testimoni dels veïnats, durant aquest temps han intentat entrar en altres pisos de la mateixa comunitat, però els mateixos residents ho han impedit.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció