Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els mallorquins, després dels resultats de la jornada, queden a 3 punts de la tercera plaça
El Palma Futsal ha guanyat des del punt d’honor i des de la porteria.
El gest de Nico Sarmiento ho deixa clar. La pilota no passarà per aquí. Fins i tot ho ha impedit amb aturades espectaculars com aquesta, demostrant perquè va ser el millor porter del darrer Mundial. L’argentí ha estat determinant per mantenir els dos gols d’avantatge aconseguits a l’inici del partit. El primer ha estat obra de Diego Nunes. El brasiler recupera la pilota i l’envia dins el fons de la porteria. Era el minut 4. I només dos minuts més tard ha arribat el segon gol dels mallorquins. Felipe Paradisnki assisteix Diego Quintela, que no perdona. Ja a la segona part, al minut 34, s’ha produït l’única jugada que no ha pogut aturar el porter. Humberto ha escursat la distància al marcador. I poc després, amb un penal en contra, Sarmiento li ha cedit el protagonisme a Carlos Barrón. El capità del Palma ha aturat gairebé amb el cor el xut del millor jugador del món. Una fita que se celebra així.
L’Inter Movistar ha perdut els papers quan l’àrbitre ha concedit un doble penal a favor dels palmesans. El llençament de Bruno Taffy ha acabat a la graderia. Tocava patir, però de nou ha aparegut Nico Sarmiento amb una triple aturada a només 23 segons del final. L’argentí encara n’ha hagut d’aturar una més. Ricardinho ho ha intentat quan només restaven 4 segons, però finalment la victòria ha estat dels mallorquins.
Avui el Palma ha aprovat amb nota.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç