Un home, de 44 anys, que aquest dissabte estava practicant parapent, ha resultat ferit de gravetat, després de caure en el municipi d’Alcúdia.
Segons han informat Bombers de Mallorca, el succés ha ocorregut a les 13.30 hores d’aquest dissabte, quan el parapentista, per causes que es desconeixen, ha caigut al carrer Mònaco, al costat de la zona de Lagomonte, a Alcúdia.
S’hi han desplaçat dotacions dels Bombers de Mallorca, del parc d’Alcúdia, i efectius del SAMU 061, que s’han encarregat de traslladar l’home ferit fins a l’Hospital Universitari de Son Espases, en estat greu.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos