Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Ha caigut al carrer Mònaco, al costat de la zona de Lagomonte
207
Un home, de 44 anys, que aquest dissabte estava practicant parapent, ha resultat ferit de gravetat, després de caure en el municipi d’Alcúdia.
Segons han informat Bombers de Mallorca, el succés ha ocorregut a les 13.30 hores d’aquest dissabte, quan el parapentista, per causes que es desconeixen, ha caigut al carrer Mònaco, al costat de la zona de Lagomonte, a Alcúdia.
S’hi han desplaçat dotacions dels Bombers de Mallorca, del parc d’Alcúdia, i efectius del SAMU 061, que s’han encarregat de traslladar l’home ferit fins a l’Hospital Universitari de Son Espases, en estat greu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades