Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'IME de Palma va avisar immediatament la Policia Nacional i els hi va entregar les dades del sospitós
Un pare va emetre una denúncia on deia que un home hauria pogut accedir als vestidors de menors de Son Moix mentre es canviaven per observar-los i, inclús, per masturbar-se. L’Ajuntament de Palma assegura que el sistema de control d’accés garanteix la identificació de totes les persones que accedeixen a les instal·lacions, i que els menors sempre estan acompanyats d’una persona adulta. Una situació, però, que no convenç Ciutadans, que denuncia que s’hi ha d’augmentar la seguretat.
Quan el pare del menor va comunicar els fets, des de Son Moix es va bloquejar immediatament l’accés del sospitós a les instal·lacions. La notícia s’ha rebut amb preocupació entre els pares que avui duien els seus petits a les instal·lacions esportives. L’Institut Municipal d’Esports de Palma va avisar immediatament la Policia i va entregar les dades a la Policia Nacional.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció