Han estat rescatats per la Guàrdia Civil devers les cinc d'aquesta matinada
151
La Delegació del Govern ha informat que el Servei Marítim Provincial de la Guàrdia Civil ha localitzat i interceptat una embarcació amb 14 persones a bord, totes en bon estat de salut aparent, al sud de Cabrera devers les cinc de la matinada. Ha passat després que un particular ha avisat que l’havia albirada.
Amb aquesta són 124 les pasteres i 1.792 les persones que han entrat enguany a l’Estat espanyol de manera irregular i per via marítima a través de les Illes Balears. Això després que ahir es varen localitzar dues barques més amb 45 persones a bord també prop de Cabrera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura