Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
El conveni signat el 2007 acordava donar-los 5.000 metres al nou polígon que està paralitzat des de 2014
A Ciutadella, uns propietaris han denunciat l’Ajuntament davant els tribunals per incomplir un acord de permuta de terrenys. Han estat 12 anys esperant a rebre unes parcel·les al polígon industrial a canvi de la cessió dels solars del nucli urbà on avui hi ha un carrer i una zona d’estacionament públic per a 70 cotxes. El conveni signat el 2007 acordava permutar-los per 5.000 metres quadrats a l’ampliació del polígon. Una ampliació urbanística que tampoc no s’ha dut a terme. Ara la família reclama una compensació d’un 1,1 milions d’euros, més els interessos (1’7 milions, en total), o que es fixi una data per a la permuta. L’ajuntament diu que no s’hi pot comprometre, perquè el projecte d’urbanització del nou polígon roman paralitzat des de 2014.
Però, el perjudici per a la família Capella és doble. Quan l’ajuntament obrí el carrer als seus terrenys, es limità a asfaltar-los, sense preveure-hi cap infraestructura. Així que tampoc no hi poden fer cap obra als solars que mantenen en urbà.
No són els únics afectats. També altres propietaris que cediren els seus terrenys en la mateixa època esperen encara que se’ls cedeixin els futurs solars industrials.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre