Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La pel·lícula dirigida per Nick Igea s'estrena aquest dijous a les sales de cinemes de tot l'estat
Un cineasta desencantat amb la professió i en hores baixes ha de començar fer feina de professor de cinema a un curs per aficionats. Aquesta és la premissa d’‘Un passeig pel Born’, que protagonitza Rodolfo Sancho. L’actor assegura que ha estat un plaer treballar en una pel·lícula que parla del cinema des de dins, posant el focus en allò que dona sentit a dedicar-se a aquesta feina i que és la passió pel setè art. Sancho comparteix repartiment amb actrius com Ruth Gabriel, Natalia Verbeke i Tábata Cerezo, però també amb actors locals com Toni Pons, Toni-Lluís Reyes i Lluís Oliver.
Han hagut de passar 10 anys perquè aquesta pel·lícula coproduïda per IB3 Televisió sigui una realitat. Ahir es va estrenar en el marc del festival Atlàntida i avui arriba a les sales de cinema de tot el país. Per això, el director Nick Igea, explica que aquest aquests dies viu sobre un núvol de felicitat.
Les estrenes amb accent balear segueixen avui amb ‘La carga’, el documental darrer documental de Miguel Eek i amb ‘Rock Bottom’, la pel·lícula d’animació dirigida per María Trénor es projectarà a La Misericòrdia en el marc de la gala que obrirà el concert de Christina Rosenvinge i on Montxo Armendáriz rebrà el Masters of cinema
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys