Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La Fundació Miró inaugura la mostra aquest dijous en paral·lel a l'altra titulada "El Miró de Son Boter"
La mostra “Son Boter de Miró. Una mirada al passat” explica la història d’aquesta possessió que la família Miró va adquirir el 1959. I el pintor ho va explicar al seu amic Josep Lluís Sert amb una carta. “Acab d’adquirir Son Boter”, va escriure, “la magnífica casa que estava darrere la nostra”.
L’exposició de la Fundació Miró és un passeig per la història de la possessió, segon estudi de Miró i alhora també refugi. “És un espai extraordinari, per a Miró”, explica el comissari de la mostra, Francisco Copado. “Automàticament connecta amb la casa, amb el seu passat i no hi viurà mai, però sí que hi instal·larà el segon estudi de pintura que, com diu a Sert, li servirà per descongestionar el taller Sert“. “Son Boter de Miró. Una mirada al passat” s’inaugura aquest dijous i va lligada a l’altra mostra, “El Miró de Son Boter”.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes