Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El succés va ocórrer ahir dissabte a les 22.15 hores del vespre a una zona rocosa del Passeig de Ponent
77
Un home de 67 anys ha mort aquesta nit després de ser arrossegat per les ones i colpejar-se contra les roques quan estava pescant a Sant Antoni, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.
El succés va ocórrer a les 22.15 hores d’ahir dissabte a una zona rocosa del Passeig de Ponent, prop de ses Variades. Després de rebre la trucada de l’112, els agents es van desplaçar immediatament al lloc dels fets, on van rescatar el cos sense vida de l’home, que era resident de la localitat de Sant Antoni.
La dona del mort va manifestar que el seu marit estava pescant al costat d’ella i que les ones el varen arrossegar contra les roques. Ella el va intentar socórrer sense èxit.
A l’escenari del succés es va desplaçar el servei sanitari que va practicar maniobres de reanimació cardiopulmonar a la víctima, tot i que no va poder salvar-li la vida. La Guàrdia Civil també es va personar al lloc per fer-se càrrec de la investigació.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora