Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La ràpida intervenció dels mitjans d'extinció i la col·laboració dels voluntaris i ciutadans han evitat que la situació es complicàs
Són les primeres flames de l’incendi més important de l’estiu a Menorca. S’ha iniciat la matinada d’aquest dimarts a la urbanització d’Arenal d’en Castell, as Mercadal. Ha cremat, en total, prop de 37 hectàrees, i l’origen podria ser, segons tots els indicis, un petard llençat per un grup de nins. El foc ha obligat a desallotjar 600 persones. Tots els veïnats ja es troben fora de perill a ca seva.
Són les dades més importants de l’incendi forestal declarat aquest dimarts de matinada a Menorca, i que ha encès en un primer moment totes les alarmes, però que, per sort, no ha deixat cap ferit. La ràpida intervenció dels mitjans d’extinció i la col·laboració dels voluntaris i ciutadans han evitat que la situació es complicàs.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal