La justícia anul·la el nomenament d’una infermera com a directora de la zona bàsica de salut de Manacor
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
Una persona que ha prosperat després de passar per l'experiència, i que ara hi fa feina, conta a IB3 Notícies aquell moment de la seva vida
La setmana passada, el Govern va inaugurar el nou pis pont per a dones extutelades de la Fundació Amaranta que estan a punt d’emancipar-se. És un espai més que necessari per nines i adolescents víctimes de maltractament i violència, que han trobat en la fundació una segona família que els cuida i els dona suport.
Deborah, antiga usuària, fulleja un àlbum de fotos per a IB3 Notícies. Les instantànies tenen 15 anys. Ella vivia a Jorbalan amb set joves més sota protecció. Deixava enrere un pare absent, una mare amb problemes de salut mental i una acollida familiar que no va funcionar.
Per a ella, fou una oportunitat. Va acabar la carrera de Treball Social i ara fa feina per a l’entitat que la va acollir. Actualment, té tres fills i mira el seu passat amb gratitud.
Acompanyant el seu procés i el de moltes de joves sempre hi ha hagut n’Emilio, qui fa 23 anys que fa feina amb la fundació. Diu que sempre s’adapta a les necessitats de les joves. El darrer repte és que puguin tenir un habitatge digne. Aquest ha estat l’objectiu en tot moment, per a cadascuna de les seixanta joves, el doble que fa una dècada, de les quals té cura l’entitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra