Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

El bisbe, Sebastià Taltavull, l'ha presentat davant 200 persones, entre religiosos, preveres i ciutadans en general. Seran set punts fonamentals a seguir, com ara involucrar les famílies, l'educació i l'església. També tenir cura dels migrants, i dels més desfavorits
El bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, ha presentat avui el pla diocesà de Pastoral. Un full de ruta que es basa en una major presència de la societat laica i les dones a l’Església. També per treballar en favor dels més necessitats.
L’acte ha congregat devers 200 persones, entre religiosos, preveres i ciutadans en general. Una trobada que amb el títol “Navegam junts amb esperança” ha resaltat el camí que el Pla Diocesà vol seguir.
Seran set punts fonamentals a seguir, com ara involucrar les famílies, l’educació i l’església. També tenir cura dels migrants, i dels més desfavorits.
Si bé preocupa el desinterès d’alguns per la religió i la fe, s’adapten als nous temps i espais com les parròquies amb pocs fidels que es destinen a altres usos.
Tot i això, el bisbe demana que no s’oblidin dels que estan sols, que hi hagi un acompanyament dels malalts en els darrers moments i que els joves s’involucrin amb sagraments com el matrimoni.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat