Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El Fòrum per la Societat Civil reclama al govern anar més enllà d'un "full de ruta d'inversions"
El Fòrum de la Societat Civil que conformen 26 entitats socials, empresarials i mediambientals i que participa en la comissió de treball dels fons europeus, reclama al govern que els doblers es dediquin a un “pla estratègic” per canviar el model balear, en lloc de limitar-se a un “full de ruta d’inversions enfocades a infraestructures d’obra pública”, ha indicat la portaveu, Margalida Ramis.
Del fòrum assegren que donen suport a l’esperit de les ajudes de baixar el grau de vulnerabiilitat social i aconseguir un model social més cohesionat. Estan en desacord però en una estratègia d’inversions que diuen, “no basta per transformar el model de les illes”. Per això plantegen canvi normatius que, entre altres coses, permetin establir un decreixement de places turístiques i impulsin la transició cap a una economia més diversificada. Anyoren més projectes per sectors com el primari.
A més, entre els punts a millorar dels eixos del govern per aprofitar els fons europeus troben que gairebé no aborden les polítiques socials i tampoc no s’estableixen plans d’ocupació per als treballadors.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval