El passat dia 3, una dona de 76 anys va ser atropellada per un camió d’EMAYA, a Palma. La dona travessava el carrer amb el seu home, i el conductor del camió, que segons abans estava aturat, va reprendre la marxa sense veure’ls.
La dona va patir en aquell moment l’amputació del peu esquerre, i el seu marit va patir un atac d’ansietat.
Un agent de la Policia Nacional que estava fora de servei i passetjava amb la seva família va ser qui els va auxiliar en un primer moment. Aquest divendres ens ha explicat com va ser.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros