Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Alumnes d'arts escèniques de l'IES d'Inca interpreten l'obra a partir de textos de Jerònia Aulet i Antoni Janer
La crisi humanitària a la Mediterrània és el punt de partida d’Un Pont de Mar Blava una obra de teatre en la qual els alumnes de l’IES Inca reflexionen sobre els orígens de la civilització i les migracions.
La mitologia clàssica guia el relat. I l’objectiu és sacsejar consciències sobre un drama que ens toca de prop.
Aquest dimecres han representat l’obra al Teatre Principal d’Inca i han convidat Mahécor Mbengue, que arribà a Espanya en una barca amb migrants fa vint anys.
L’obra creada per Antoni Janer i Jerònia Aulet ha pres forma en el marc de l’assignatura d’Arts Escèniques de 1r de batxillerat.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç