Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
La iniciativa aplega les obres del lingüista català
Tota l’obra de Pompeu Fabra, a només un clic. És el que permet consultar el Portal Pompeu Fabra, que ha presentat l’Institut Menorquí d’Estudis.
El portal és una iniciativa conjunta de la Universitat Pompeu Fabra i l’Institut d’Estudis Catalans, a proposta de la Càtedra Pompeu Fabra, i aplega les obres de qui és considerat el ‘seny ordenador’ de la llengua catalana moderna.
Joan Domènec Rós, president de l’Institut d’Estudis Catalans; i la directora general de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya, Ester Franquesa, van presentar el web dilluns, amb la companyia de la consellera de Cultura, Fanny Tur; i el conseller de Cultura de Menorca, Miquel Àngel Maria.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre