Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La secretària d'Estat de Turisme, Bel Oliver, n'està al corrent fa dies
Un grup nord-americà està interessat a contractar milers de treballadors afectats per la fallida de Thomas Cook, a estats com Espanya i el Regne Unit, segons ha revelat la presidenta del Consell Mundial del Viatge i del Turisme, Gloria Guevara, aquest dimarts.
La secretària d’Estat de Turisme, Bel Oliver, fa uns dies que està assabentada de la notícia que avançava Guevara en un acte organitzat per l’Associació Empresarial d’Hotelers de Madrid. En una conversa amb els periodistes, Guevara no ha volgut dir el nom d’aquesta companyia, però ha afirmat que es tracta d’una empresa molt gran, amb 55.000 agents de viatges. En els seus plans d’expansió, aquesta empresa -afegeix la presidenta del Consell Mundial del Viatge i del Turisme- cercaria treballadors especialitzats en reserves i està disposada a invertir en la contractació de milers d’empleats.
Fonts de la secretaria d’Estat de Turisme no han volgut revelar més informació sobre l’assumpte.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13