Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

La celebració d'aquest any no comptarà ni amb foguerons, ni amb dimonis, ni amb cossiers
Algaida no celebrarà aquest any ni foguerons, ni dimonis, ni cossiers per les festes de Sant Antoni i Sant Honorat, per mor de l’augment generalitzat de contagis de covid.
Tot i això, dins d’aquesta reestructuració obligada del programa, si que es podran celebrar algunes activitats festives durant els propers dies a Algaida. Especialment, les de caire cultural.
Amb dos events més destacats: d’una banda, la Presentació del llibre infantil ‘Les festes de Sant Honorat i Sant Antoni a Algaida, Pina i Randa’, i de l’altra l’estrena de la Dansa dels Caparrots composta especialment per a l’ocasió pel mestre Gabriel Oliver Garau “Torres”, coreografiada per Tomeu Gomila i interpretada per la Banda de Música d’Algaida, i que es publicarà a les xarxes socials de l’Ajuntament.,
Avui el que si que s’ha celebrat ha estat el pregó, a càrrec de Maria Oliver Oliver “de Can Majoral”. Un pregó que suposa l’inici de les festes, i que ha estat tot un missatge d’optimisme i de cautela. Oliver, una dona de 80 anys que ha patit durant temps les conseqüències de la covid, arribant a ingressar a l’UCI, ha aprofitat l’oportunitat oportunitat per animar a la gent a fer bonda, a vacunar-se, i a ser optimista. Ha recalcat a més que ja hi haurà temps de celebració com les d’anys anteriors, i probablement encara millor.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval