Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Els humans ingerim molt plàstic sense ser-ne conscients
Ricard Marcos és catedràtic emèrit de la Universitat de Barcelona i forma part d’un projecte europeu que estudia els efectes dels microplàstics i nanoplàstics al cos humà. En el seu equip, per una banda, es desenvolupen eines per mesurar la quantitat de plàstic als cossos humans i, per l’altra, l’efecte que hi produeixen. Els humans ingerim molt plàstic sense ser-ne conscients.
Per fer aquest experiment han construït un model in vitro del nostre intestí amb les cèl· lules que hi són presents. El següent pas seria començar l’estudi en poblacions humanes, que és la part més llarga i costosa. Elements quotidians que ingerim com les bosses de te introdueixen molts nanoplàstics al nostre organisme.
Ara tot just han arribat a la meitat dels quatre anys que durarà l’estudi, però ja avisen que molt difícilment podran treure’n conclusions i que serà necessari dur a terme més estudis.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes