Les educadores infantils subcontractades de Palma reclamen un salari digne
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat

La cooperativa de Formentera ha fet una crida, impotents, davant d'alguns atacs patits molts similars, que causen moltes baixes
El propietari d’una explotació ramadera de Can Jaume d’en Carlos, a les Clotades de Formentera, denuncia que uns cans li han mort vuit ovelles. A les imatges del vídeo, enregistrades pel mateix ramader, s’hi pot veure com dos cans, que han atacat les ovelles, fugen després d’haver-ne matat tres i ferir-ne altres cinc, que van haver de ser sacrificades pel veterinari.
La cooperativa de Formentera ha fet una crida, impotents, davant d’alguns atacs patits molts similars, que causen moltes baixes, asseguren des de la cooperativa, i que provoquen una important reducció del nombre d’ovelles i cabres que hi ha actualment a l’illa.
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència