Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Un nou aparell que no acaba de convèncer els experts perquè una de les sensacions que més pot percebre el nin és la por dels pares
Experts alerten del mal ús de les noves tecnologies amb nins. La darrera novetat del mercat: un rellotge amb GPS que controla els nins les 24 hores. Si surt del perímetre acordat, el rellotge alerta els pares. Un nou sistema tecnològic que més que seguretat, pot revertir-se en tot el contrari.
A simple vista és un rellotge digital normal i corrent. Quan l’encenem, pot fer telefonades, duu una càmera integrada i va connectat amb GPS a una aplicació mòbil. És per a nins a partir de 3 anys.
Un nou aparell que no acaba de convèncer els experts perquè una de les sensacions que més pot percebre el nin és la por dels pares.
I què passa si el dia de demà el nin es deixa el rellotge o el perd?
En tot cas, aconsellen que sigui un control consensuat i esporàdic.
La gran majoria de nins que acudeixen a un psicòleg infantil són per dependència a les pantalles mòbils.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya