X

Un restaurant d’Eivissa pretenia cobrar 12 euros per un penjabosses

Facua denuncia l'establiment per pràctiques abusives, ja que, segons denuncià una clienta, no l'advertí que era un servei de pagament

14/08/2025

Un restaurant d’Eivissa pretenia cobrar 12 euros per un penjabosses

157

Facua ha denunciat un restaurant d’Eivissa per pràctiques abusives en voler cobrar un servei no sol·licitat pels clients i que el personal no els havia advertit que era de pagament. L’associació de consumidors ho fa arran la denúncia pública a xarxes per part d’una clienta.

12 euros pel penjabosses, un accessori que, segons l’afectada, els cambrers li insistiren que podia emprar-lo, però sense explicitar-li que podia tenir un cost. En demanar el compte, quan van revisar el ticket van veure que hi havia el concepte “penjador bossa” i aleshores varen reclamar. “Davant la nostra negativa i les nostres cares d’incredulitat ens van donar un nou tiquet nou sense el aquest concepte”, diu l’afectada en un dels missatges a la xarxa social.

El restaurant ha admès que és un servei opcional però que, com que molts de clients s’enduen el penjador, han optat per directament incloure-lo en el ticket, un penjador que, de similars models, poden arribar a costar poc més d’un euro.

14/08/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT