Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

La inversió en aquesta tecnologia ha estat de 250.000 euros
Ja es pot estudiar a Eivissa el cicle formatiu de Tècnic en Navegació i Pesca de Litoral al centre de Can Marines.
Avui s’ha presentat el simulador nàutic amb el qual els 24 alumnes del primer curs d’aquest cicle es formen com a patrons del litoral.
A banda dels dos anys d’aquests estudis formatius de grau mitjà i les pràctiques en empresa, hauran tenir almenys 24 mesos de navegació.
La inversió en la tecnologia per poder oferir aquest cicle ha estat de devers 250 MIL euros. Asseguren que era necessari per poder cobrir la falta de personal que hi ha al sector nàutic.
Altres estudis molt demandats són els de manteniment de maquinària d’embarcacions. La intenció del centre de Can Marines és poder impartir-los en un futur, així com el cicle superior de patró d’altura.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys