Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La biblioteca ha ampliat l'horari i també ha instal·lat una màquina de cafè, arran dels suggeriments que els usuaris deixen al tauler
Fa uns mesos, la biblioteca pública de Maó va posar en marxa un tauler de suggeriments en què els usuaris poden fer propostes de millora. Enguany, han coincidit molts processos d’oposicions i, davant la demanda dels usuaris en aquest tauler, la biblioteca ha decidit ampliar l’horari. D’aquesta manera, obriran a les nou del matí, mitja hora abans, i tancaran mitja hora després, a les dues del migdia. L’horari del capvespre es mantindrà.
L’altra proposta que ja s’ha complert és la instal·lació d’una màquina de cafè per aquestes llargues sessions d’estudi. Totes les propostes rebudes s’han organitzat en blocs segons la seva viabilitat. Una de les propostes que es posarà en marxa pròximament és la instal·lació d’un sofà a la secció de còmic i novel·la gràfica. La biblioteca fa temps que fa feina per ampliar la oferta cultural, amb activitats com clubs de lectura o projeccions de pel·lícules comentades per dramaturgs.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc