L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Diferents estudis revelen que el 10% dels menors de 10 anys veuen pornografia a través d'internet
Deixar els al·lots a casa sense el control d’un adult, mentre els pares fan feina, pot tenir conseqüències nefastes. Tenen l’edat suficient per quedar tots sols, però no per veure tot allò que vulguin per internet o la televisió. Les imatges que consumeixen repercutiran en les seves relacions personals futures. La Fundació Amaranta, que imparteix xerrades aquesta setmana a diferents municipis menorquins, maneja un estudi universitari anglès amb dades reveladores.
La manca d’educació sexual en l’àmbit familiar, que continua essent un tabú sobretot entre dones, tampoc no ajuda. Però és necessari igualar les pautes diferenciadores entre fills i filles i canviar els rols que s’associen a cada gènere des de fa segles.
Segons la Fundació Amaranta, la baixa autoestima de les dones i una societat hipersexualitzada fa que es detectin cada vegada més al·lots amb una conducta sexual inadequada i no coherent amb el seu perfil social.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius