'El camí de la Tramuntana' compta amb la col·laboració de la productora espanyola de 'Joc de Trons', Fresco Film
La productora espanyola de ‘Joc de Trons’, Fresco Film, acaba de finalitzar el rodatge a Mallorca d’una ‘TV movie’ per a la televisió pública alemanya. Es tracta d”El camí de la Tramuntana’, una cinta de ficció que pretén mostrar la part més desconeguda de l’illa als 4 milions d’espectadors d’aquesta cadena.
El protagonista és un vidu alemany que decideix retirar-se a Mallorca. El film té com a escenaris Valldemossa, Deià, Sóller o Lluc. El telefilm té un pressupost de 3 milions d’euros i, segons el Consell de Mallorca, ha tingut ja un retorn de 700.000 euros per Mallorca.
‘El camí de la Tramuntana’ començarà ara la fase de muntatge i està previst que s’estreni a la primavera de l’any que ve.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys