Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Menorca registra la xifra més alta de persones hospitalitzades des de l'inici de la pandèmia: 33 pacients, 6 dels quals a la UCI
247
Continua augmentant la pressió hospitalària a Menorca, que aquest dilluns registra la xifra més alta de pacients ingressats al Mateu Orfila des de l’inici de la pandèmia. A hores d’ara, hi ha 33 persones ingressades: 27 es troben a planta i 6 a la unitat de cures intensives, fet que ha duit a obrir una segona UCI. De fet, un de cada tres ingressats a l’hospital ja són malalts Covid.
També continuen augmentant els casos. Menorca registra 56 nous contagis, que deixa amb un total de 608 els casos actius a l’illa. Però la bona notícia és que aquest dilluns s’han registrat 163 altes.
Preocupa la situació al centre de dia de gent gran de Maó, on s’han detectat altres dos casos que fan pujar el brot fins a 12 usuaris, dels quals 4 es troben hospitalitzats al Mateu Orfila. També es mantenen els 4 usuaris positius al centre sociosanitari de Santa Rita.
Pel que fa a la situació a l’hotel Covid, en aquests moments hi ha 86 persones allotjades: 56 positius i 30 contactes estrets. El creixement del nombre d’usuaris que es troben als apartaments de s’Arenal d’en Castell ha fet que des de dijous passat s’hagi contractat seguretat privada.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare