Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Són els membres del grup 7, que també inclou persones amb VIH.
Na Maria Francisca és pacient oncològica i avui, per fi, li han posat la primera dosi de Pfizer a l’hospital Son Llàtzer. Per segona setmana consecutiva, als centres de vacunació de les Illes inoculen les persones del grup 7: pacients d’hemodiàlisi, amb VIH i oncohematològics. Tots ells afronten la punxada amb un temor afegit, ja que són pacients de risc.
Amb aquests pacients, a més, s’ha de tenir una cura especial per prevenir efectes secundaris. Als oncològics, se’ls ha de vacunar tres dies abans o després de rebre la quimioteràpia. I alguns pacients hematològics han de prendre un medicament abans de la punxada.
A poc a poc es va citant les persones que rebran la vacuna. Dels 9.000 que seran inoculats, ja s’ha vacunat a 3.000 amb la primera dosi. Tots ells amb el remei de Pfizer.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació