Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La zona afectada s'estén sobre més de 500 quilòmetres al sud d'Anatòlia, amb temperatures sota zero i nevades que dificulten les tasques de rescat
Efe
41Un terratrèmol de magnitud 7,8 a Turquia deixa més de 200 morts i més de 400 ferits en 10 províncies del país d’acord amb el balanç inicial. Adverteixen que les conseqüències del succés són més grans de les previstes en un primer moment. Centenars de persones estan desaparegudes davall els enderrocs i els efectius d’emergència fan feina a contrarellotge per localitzar el màxim de supervivents.
Les autoritats han declarat el nivell més alt d’alarma, que implica la demanda d’assistència internacional. El primer ministre de l’Interior de Turquia ha comparegut aquesta matinada per informar que s’han enviat nombrosos equips de cerca i rescat a les zones afectades.
A més, el president del país, Recep Tayyip Erdogan, ha publicat en un missatge que el Govern coordinarà les obres iniciades després del terratrèmol. “Esperem superar aquest desastre junts al més aviat possible i amb el menor mal possible”, ha dit.
Al sud del país, un hospital s’ha esfondrat per complet, amb centenars de pacients atrapats.
La frontera amb Síria
El sisme s’ha sentit a diversos països, com a Xipre, Israel, Líban i Síria. Precisament, a la frontera de Síria és on més morts s’han registrat.
La zona afectada s’estén sobre més de 500 quilòmetres en el sud d’Anatòlia, on es registren temperatura sota zero i nevades, cosa que dificulta molt les tasques de rescat. Es tracta del terratrèmol més gran registrat a Turquia des de l’any 1999, de magnitud 7,6, que va causar milers de morts.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç