Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Altres dos testimonis s'han desdit del que consta que varen dir als investigadors del cas
Al judici del cas Cursach, altres dos testimonis es desdiuen del que consta que varen dir durant la instrucció de la causa. El primer testimoni, que ha declarat aquest dimecres, un empresari que va regentar dos negocis d’oci nocturn, ha negat haver vist agents de la patrulla verda de la Policia Local de Palma rebent sobres amb doblers.
El fiscal, Joan Carrau, li ha recordat que el que ara manifesta es contradiu amb el que consta en declaracions fetes anteriorment. Aleshores, l’home ha reiterat que té problemes de memòria com a conseqüència d’un tractament mèdic.
El segon testimoni, un extreballador de l’empresa Bono Discotecas Mallorca, ha dit que es va tergiversar el que va dir als investigadors. Opina que l’exfiscal Subirán tenia obsessió per incriminar Cursach i Sbert.
Fins ara, aquests dos testimonis eren testimonis protegits, però avui el Tribunal els ha retirat aquesta protecció.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals