El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

El departament d'Inspecció Fiscal valorarà l'actuació d'Horrach en la causa
Un testimoni del cas Cursach diu que va parlar amb l’advocat Pedro Horrach, quan encara estava a Anticorrupció, per denunciar actuacions irregulars per part de l’ex director de Comerç i Activitats de Calvià, Jaume Nadal.
Horrach és ara defensor de Nadal i aquest testimoni diu que està “indignat” i preocupat per si l’ex fiscal utilitza la informació que ell li va traslladar.
El jutge Penalva ha aixecat aquest dijous el secret de les declaracions d’aquest testimoni i d’altres tres empresaris que asseguren que varen parlar amb Horrach sobre el cas Cursach. Varen acudir a la Fiscalia per denunciar el tracte de favor que rebia el Grup Cursach per part de l’Ajuntament de Calvià.
Mentrestant, la Fiscalia de les Balears té previst fer un informe on recollirà les actuacions d’Horrach en aquesta causa. A la reunió que els fiscals anticorrupció varen mantenir dijous amb l’ex cap d’Anticorrupció, Manuel Moix, es va acordar remetre aquest informe a Inspecció Fiscal, a Madrid, perquè ho valori i prengui una decisió.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies