Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
El 84% d'aquestes operacions ja s'han practicat
Foto d'arxiu. /EUROPA PRESS
93Un total de 117 intervencions ajornades a l’Hospital Can Misses pel tancament de quiròfans han estat ja dutes a terme, segons ha informat a Europa Press l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera.
En total, 139 intervencions havien estat desprogramades, la qual cosa suposa que el 84% d’aquestes operacions ja s’han practicat. La resta d’operacions es realitzaran en propers dies.
Així mateix, durant els dies en els quals van estar tancats els quiròfans han augmentat les primeres consultes un 10% i les successives, un 12%.
A l’Hospital s’han realitzat a més més de 100 intervencions de cirurgia menor ambulatòria als diferents gabinets, com a Ginecologia, Oftalmologia, Maxilofacial o Urologia, entre d’altres.
L’Àrea de Salut ha recordat que aquests gabinets són una novetat a l’Hospital ja que en el vell complex de Can Misses aquest tipus d’activitat havia de realitzar-se als quiròfans.
Des de l’obertura de l’àrea quirúrgica, el dimecres 27 de juny, s’han efectuat 125 intervencions programades, a més de les urgents que hagin pogut sorgir.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases