Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
S'hi poden trobar establiments de roba, calçat, material esportiu, joguines i fins i tot esparteria
A Ciutadella, durant tot el cap de setmana, es pot comprar bo, bonic, barat i de qualitat. La Sala Multifuncional acull des d’ahir i fins demà la vuitena edició de la Fira d’Estocs. Es tracta d’una doble oportunitat: per als comerciants de treure’s l’excedent de la temporada que acaba, o d’anteriors, i per als clients de trobar alguna ganga.
Enguany hi participen un total de 16 comerços, de roba -tant d’home com de dona-, calçat, material esportiu, joguines i fins i tot esparteria.
La vuitena edició de la Fira d’Estocs de Ciutadella tancarà les seves portes demà a les vuit del capvespre.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703
L'operació militar ha començat de matinada i ha comptat amb mitjans aeris i terrestres