El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La setzena edició ha obert portes aquest divendres per rematar existències després de les rebaixes d'hivern
Els passadissos del Recinte Firal de Menorca, a Maó, s’han omplert de clients a la recerca dels millors preus des que a les deu del dematí ha començat la setzena edició de la Fira d’Stocks.
Enguany hi participen 31 botigues d’arreu de Menorca, sobretot de roba i calçat. Els assistents tenen a disposició molts abrics i jerseis que han quedat als prestatges de les botigues després d’un hivern extraordinàriament càlid que no ha acompanyat per donar sortida a aquestes peces. La Fira estarà oberta tot el cap de setmana, fins diumenge capvespre, al Recinte Firal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles