Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Aquesta tecnologia, que incorpora wimax, millora significativament la immediatesa del control dels actés més massius
Els accessos als actes més multitudinaris de les festes de Sant Joan de Ciutadella estaran vigilats enguany per onze càmeres. L’ajuntament les comprarà i n’instal·larà set a la Plaça des Born i quatre més a l’entrada dels Jocs des Pla. En les pròximes setmanes es licitarà el concurs per adquirir aquesta tecnologia valorada en 66.000 euros.
El sistema de càmeres que s’implantarà enguany és molt similar al que ja s’empra a les festes de Sant Fermí de Pamplona. Aquesta tecnologia operarà amb wimax per evitar els problemes de cobertura i és més fiable i immediata que el còmput manual.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions