Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove de 19 anys va ser sorprès mentre furtava efectes d'altres persones a la Platja de Palma
90
Aquesta matinada, sobre les 5.00 hores a la Platja de Palma, la Policia Nacional ha detingut un turista alemany de 19 anys, sorprès a la zona de la platja mentre intentava furtar efectes d’altres persones que estaven dipositats en la sorra.
Els agents varen intervenir i el detingut va reaccionar de forma violenta propinant un cop de puny a un dels agents a qui va intentar ofegar a la platja. El policia va haver de ser auxiliat pels companys que integren part del dispositiu especial establert durant l’estiu en aquesta zona.
Els agents van haver de ficar-se dins de l’aigua per evitar-ho i varen auxiliar el policia que presentava lesions a la cara i al coll. Després varen detenir el jove com a presumpte autor d’una temptativa d’homicidi, lesions i robatori amb violència. El detingut ha passat a disposició judicial
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres