Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha resultat ferit greu i es troba a Son Espases
Continua en estat greu ingressat a Son Espases el turista alemany de 19 anys que ha estat atropellat aquesta matinada mentre travessava l’autopista de Llucmajor. L’al·lot es dirigia amb un grup d’amics cap a l’aeroport per agafar un vol de tornada al seu país i han travessat l’MA-19 a l’altura de la sortida de Cala Estància. Mentre ho feien, un vehicle l’ha envestit.
Aquesta mateixa setmana una altra persona, un home, va ser atropellat mentre travessava la Via de Cintura de Palma. En va resultar ferit greu.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes